D' Clappers Republica

For d Proud Members of D' Clappers..
 
HomeFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 -.-"

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
CRYZT@LZ_RUD
Admin


Number of posts : 442
Age : 28
Localisation : Singapore
Registration date : 2007-03-06

PostSubject: -.-"   Tue Apr 10, 2007 12:15 pm

sepi.....................................................................................................
aku bisa mendengar suara dlm laptop w saking sepinya...........................
wew.....................................................................................................
+__________________________________________________________+

_________________
Don't give up...
it's just the way of the world
when your heart's heavy i will lift it for you
Don't give up
U are loved...
Back to top Go down
View user profile http://clappers3science1.editboard.com
jejesu88
Killing Spree!!!
Killing Spree!!!


Number of posts : 305
Age : 28
Localisation : Singapore
Registration date : 2007-03-09

PostSubject: Re: -.-"   Wed Apr 11, 2007 7:50 pm

d sini sering lonely y rud??

gw juga.. rasanya pengen d ketemu orang2 yg bisa bawel n ribut kaya lu lagi rud..

haha.. dulu gw selalu bilang kalian terlalu ribut..

sekarang?? dunia terlalu sepi..
Back to top Go down
View user profile http://jejesu88.blogspot.com/
CRYZT@LZ_RUD
Admin


Number of posts : 442
Age : 28
Localisation : Singapore
Registration date : 2007-03-06

PostSubject: Re: -.-"   Thu Apr 12, 2007 2:32 am

w kasi puisi d...

sepi duniaku sepi....
sepi duniamu sepi...
sepi dunia memang sepi...
sepi sepi sepi...

+_________________+

_________________
Don't give up...
it's just the way of the world
when your heart's heavy i will lift it for you
Don't give up
U are loved...
Back to top Go down
View user profile http://clappers3science1.editboard.com
dank
Killing Spree!!!
Killing Spree!!!


Number of posts : 172
Registration date : 2007-03-07

PostSubject: Re: -.-"   Thu Apr 12, 2007 5:28 pm

rud, rud...
kesepian gitu?
dota dulu, hehe...
Back to top Go down
View user profile
CRYZT@LZ_RUD
Admin


Number of posts : 442
Age : 28
Localisation : Singapore
Registration date : 2007-03-06

PostSubject: Re: -.-"   Thu Apr 12, 2007 8:29 pm

tobaaaaaaaaaat dota!!!!!
sampe exam slesai....
niatnya tobat dota, tp skrg kepincut ma diablo...
wew..
+____________________+

_________________
Don't give up...
it's just the way of the world
when your heart's heavy i will lift it for you
Don't give up
U are loved...
Back to top Go down
View user profile http://clappers3science1.editboard.com
jejesu88
Killing Spree!!!
Killing Spree!!!


Number of posts : 305
Age : 28
Localisation : Singapore
Registration date : 2007-03-09

PostSubject: Re: -.-"   Fri Apr 13, 2007 2:09 pm

ada g cara supaya kepincut ama yg judulnya text book?? :S
Back to top Go down
View user profile http://jejesu88.blogspot.com/
CRYZT@LZ_RUD
Admin


Number of posts : 442
Age : 28
Localisation : Singapore
Registration date : 2007-03-06

PostSubject: Re: -.-"   Fri Apr 13, 2007 2:14 pm

no f**kin way w bklan kepincut ma yg namanya text book!!!
lec note aj uda membosenkan stgh mati..
wew...
+_____________+

_________________
Don't give up...
it's just the way of the world
when your heart's heavy i will lift it for you
Don't give up
U are loved...
Back to top Go down
View user profile http://clappers3science1.editboard.com
sendy
Killing Spree!!!
Killing Spree!!!


Number of posts : 290
Age : 28
Localisation : Bandung
Registration date : 2007-03-13

PostSubject: Re: -.-"   Sat Apr 14, 2007 10:46 am

haha...
blj hal lain
cari pengalaman lain kalo lagi suntuk...
Back to top Go down
View user profile
CRYZT@LZ_RUD
Admin


Number of posts : 442
Age : 28
Localisation : Singapore
Registration date : 2007-03-06

PostSubject: Re: -.-"   Sat Apr 14, 2007 1:46 pm

maen game!!!
wakakakak...
diablo skrg...
lol!

_________________
Don't give up...
it's just the way of the world
when your heart's heavy i will lift it for you
Don't give up
U are loved...
Back to top Go down
View user profile http://clappers3science1.editboard.com
dank
Killing Spree!!!
Killing Spree!!!


Number of posts : 172
Registration date : 2007-03-07

PostSubject: Re: -.-"   Sat Apr 14, 2007 8:37 pm

lol
haha, keknya ga ada bedanya rud...
malah diablo skrg
don mind2
study hard
play hard

cheers
Back to top Go down
View user profile
sendy
Killing Spree!!!
Killing Spree!!!


Number of posts : 290
Age : 28
Localisation : Bandung
Registration date : 2007-03-13

PostSubject: Re: -.-"   Mon Apr 16, 2007 12:17 am

kapan gedenya kalian?
maen game melulu...
haha...
Back to top Go down
View user profile
CRYZT@LZ_RUD
Admin


Number of posts : 442
Age : 28
Localisation : Singapore
Registration date : 2007-03-06

PostSubject: Re: -.-"   Mon Apr 16, 2007 12:48 am

sapa blg game cuman buat anak2?!?!?!?!?!?!?!
ganyang sendy!!!!!!
dia g tau komunitas gamer sejati tuh org dewasa semua...
wew...

_________________
Don't give up...
it's just the way of the world
when your heart's heavy i will lift it for you
Don't give up
U are loved...
Back to top Go down
View user profile http://clappers3science1.editboard.com
sendy
Killing Spree!!!
Killing Spree!!!


Number of posts : 290
Age : 28
Localisation : Bandung
Registration date : 2007-03-13

PostSubject: Re: -.-"   Mon Apr 16, 2007 11:17 pm

haha
gamer sejati???
ok dah gue ngalah deh...
hidup gamer!! hihi... ^^
Back to top Go down
View user profile
jejesu88
Killing Spree!!!
Killing Spree!!!


Number of posts : 305
Age : 28
Localisation : Singapore
Registration date : 2007-03-09

PostSubject: Re: -.-"   Thu Apr 19, 2007 4:51 pm

cari d mana tuh rud kalo komunitas gamer sejati tuh orang dewasa smua?? ada meh jumlahnya?? haha.. ayoayo..

sen ngalah?? kesempatan langka ne!! masuk muri!! haha.. ^,*
Back to top Go down
View user profile http://jejesu88.blogspot.com/
dank
Killing Spree!!!
Killing Spree!!!


Number of posts : 172
Registration date : 2007-03-07

PostSubject: Re: -.-"   Fri Apr 20, 2007 4:45 am

mang ada komunitas buat gamer sejati?
ada2 aja
Back to top Go down
View user profile
sendy
Killing Spree!!!
Killing Spree!!!


Number of posts : 290
Age : 28
Localisation : Bandung
Registration date : 2007-03-13

PostSubject: Re: -.-"   Fri Apr 20, 2007 9:24 am

jes, jgn ngejek2 lu...
gua cm takut rud nangiz aja...
dia kan game maniak..
hahaha...
kasian nih rud...
hidupnya cm untuk game aja...
mikirn masa depan donk rud...
uda pny cew blm rud??
cew gak suka cow yg maen game loh...
nanya jes...
iya kan jes???
haha
Back to top Go down
View user profile
CRYZT@LZ_RUD
Admin


Number of posts : 442
Age : 28
Localisation : Singapore
Registration date : 2007-03-06

PostSubject: Re: -.-"   Fri Apr 20, 2007 11:50 am

wew, ya g mgkn la mentingin game diatas cew...
wew
wew
wew
wew
wew
wew
wew

_________________
Don't give up...
it's just the way of the world
when your heart's heavy i will lift it for you
Don't give up
U are loved...
Back to top Go down
View user profile http://clappers3science1.editboard.com
jejesu88
Killing Spree!!!
Killing Spree!!!


Number of posts : 305
Age : 28
Localisation : Singapore
Registration date : 2007-03-09

PostSubject: Re: -.-"   Fri Apr 20, 2007 4:35 pm

yehh.. sekarang bilang engga mao mentingin cewe d atas game..
ntar Question Question
haha.. tar kalo ketaoan rudy kepincut ama sapa gitu..
truz tiap ari pas diajak maen dota bareng yg laen, dy uda g mao
kita kempesin dy, sen
haha

bener tuh rud..
cewe tuh g gitu suka cowo yg maen game truz
dikit2 bole lahh..
tapi g sampe ketagihan gitu
*kaya lu, rud*
jadi..dikurangin frekuensinya d..

cheers cheers
Back to top Go down
View user profile http://jejesu88.blogspot.com/
sendy
Killing Spree!!!
Killing Spree!!!


Number of posts : 290
Age : 28
Localisation : Bandung
Registration date : 2007-03-13

PostSubject: Re: -.-"   Mon Apr 23, 2007 8:59 am

na lo rud...
uda tau kan? makanya mulai skrg kurangi maen game...
tar gak ada cew yg terpesona ma lu lagi lo...
hahaha..
Back to top Go down
View user profile
CRYZT@LZ_RUD
Admin


Number of posts : 442
Age : 28
Localisation : Singapore
Registration date : 2007-03-06

PostSubject: Re: -.-"   Mon Apr 23, 2007 11:17 am

wakakkakakaak..
kan blm ada cew, jadi maen dl sepuas2nya..
klo da ad cew pasti otomatis berkurang liao e...
lol!

_________________
Don't give up...
it's just the way of the world
when your heart's heavy i will lift it for you
Don't give up
U are loved...
Back to top Go down
View user profile http://clappers3science1.editboard.com
jejesu88
Killing Spree!!!
Killing Spree!!!


Number of posts : 305
Age : 28
Localisation : Singapore
Registration date : 2007-03-09

PostSubject: Re: -.-"   Mon Apr 23, 2007 1:24 pm

ada kata OTOMATISnya loh..
ciehh..
haha
Back to top Go down
View user profile http://jejesu88.blogspot.com/
CRYZT@LZ_RUD
Admin


Number of posts : 442
Age : 28
Localisation : Singapore
Registration date : 2007-03-06

PostSubject: Re: -.-"   Mon Apr 23, 2007 9:21 pm

ya iya la...
orang w keren sih.....
lol! lol! lol! lol! lol!

_________________
Don't give up...
it's just the way of the world
when your heart's heavy i will lift it for you
Don't give up
U are loved...
Back to top Go down
View user profile http://clappers3science1.editboard.com
dank
Killing Spree!!!
Killing Spree!!!


Number of posts : 172
Registration date : 2007-03-07

PostSubject: Re: -.-"   Wed Apr 25, 2007 12:51 am

wedeee
si rudy, keren banget ngibulnya
haha
Back to top Go down
View user profile
jejesu88
Killing Spree!!!
Killing Spree!!!


Number of posts : 305
Age : 28
Localisation : Singapore
Registration date : 2007-03-09

PostSubject: Re: -.-"   Wed Apr 25, 2007 9:26 pm

wedehh..!!
nice one, dank!!
bagus tuh.. haha
Back to top Go down
View user profile http://jejesu88.blogspot.com/
sendy
Killing Spree!!!
Killing Spree!!!


Number of posts : 290
Age : 28
Localisation : Bandung
Registration date : 2007-03-13

PostSubject: Re: -.-"   Thu Apr 26, 2007 10:30 pm

otomatis gmn rud???
mank ada sistem otomatisasinya ya rud???
mank lu mesin ya???
hahaha....

wei koq jadi kita 4 org aja yg ngepost???
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: -.-"   

Back to top Go down
 
-.-"
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Castle Craig Death was "Avoidable"
» "Drop Your Disabled Kids At a Shelter" Indiana Parents Are Told
» Businessman who helped expose Nursery paedo ring has "no regrets"
» GREECE MAY HAVE IT"S CREDIT RATING TO JUNK FROM BBB-
» "The Little Coat" by Alan Buick

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
D' Clappers Republica :: General :: News-
Jump to: